rubrik

Japp äntligen , de yngre sover, den äldre läser f jägarexamen och jag har landat i soffan...

Idag var en lååång dag , med lite gjort känns det som .
Jag har skrivit CV och massa andra papper, tänkte nästan maila allt t Kixvix och Norrlandsanna så de tittar och säger bu eller bä, så man vet till nästa gång.
Men nu är det gjort och jag provar i alla fall...
Fick stressa och yra runt efter en nyckel när jag hade en tid att passa idag och jag satte verkligen igång alla med mitt yrande och letande men nyckeln hittade jag och allt ordnade sig, men "Blaikarn" tyckte jag skulle tänka mig för så jag inte skulle få hjärtinfarkt.
Hörde om en utflyttad Storumanbo som nu vid 39 års ålder fått en stroke.... man ska nog tänka efter och leva i nuet men med en tanke på morgondagen ändå....

Har varit på musikskolan m lilla Kärleken som jag inte trodde skulle dit nåt mer , det har låtit så HELA lovet....
Men nu hade hon ändrat sig och skulle dit, och vilken solstråle som var med, hon gjorde verkligen sitt bästa .
Skönt att se att det finns en positiv anda i henne för hon kan verkligen tjura den här bönan när det är nåt hon INTE vill... Men så kan hon charma och stråla ibland också, Lotta på Bråkmakargatan som sagt...

Sen gick jag på promenad m systerbästayster, vi fick gå lite långsammare än vanligt för vi hade så mycket att språka om , skönt m en människa som jag inte rikitgt PRATAT m på ett par veckor, men vi börjar där vi slutade ... och visste precis var vi var,hon är bara kanon.


Till en vän
JA vad ska man säga jag skickar stora varma kramar och all värme jag kan - jag har varit där själv en gång och det finns inte mycket jag kan säga eller göra, bara ; jag finns här när du behöver mig och jag önskar jag kunde ta en del av den vanmakt, sorg, smärta och tråkigheter som du med flera får gå igenom !

Kramar till er alla som vill ha dem !


 


Kommentarer
Postat av: Magda

tusen tack för kläderna :-D

men vad har jag missat? vad är det för jobb du ska söka?

2008-01-25 @ 08:01:16
Postat av: KixVix

Ciao ! Maila på - jag kollar direkt ! har blivit nåt av en CV-granskare, många frågar, så det är inga problem =)

2008-01-25 @ 08:47:36
URL: http://kixvix.blogg.se
Postat av: StAnnapanna

Magda ; Jag hoppas ni hittar nåt användbart det är nog för stort nu men ...
Jobbet är lite hemligt tills jag får höra, inget speciellt utan ska i s f ingå i mina ordinarie arbetsuppgifter på macken ... FÖr där blir jag kvar ;-))
Kixvix ; det kommer så småningom.... ;-)

2008-01-25 @ 09:27:30
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Monica Steen

Jag vill alltid ha en kram. Kram på dig med!! Sitter på jobbet och längtar till att kl ska bli 16 så att jag får gå hem. Imogon kommer Per och Ulrika hem från Kanarieöarna så vi får rå om dom i nästan ett dygn innan dom flyger hem. Ska ta med Ulrika ut på något trevligt shoppingcenter på söndag :O) Sedan blir det middag hos mamma och pappa så att dom får se hur dom bor. Ha en skön helg.

2008-01-25 @ 09:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0