Nej se det snöar ...

fortfarande, gymet vad är det , ska nog återgå till forna tider, skotta snö, gräva i jorden, hugga ved, bära vatten tvätta i kallbäcken, jag menar - vilka muskler man skulle få medans man skötte vardagssysslorna...
eller nej skämt åsido, men snö får vi skotta...

vinlotteri i kväll- vann inte nu  heller, systeryster som bjöd på fika förra gången får bjuda på fika nästa gång, med andra ord så vann hon i kväll och bönan som bjöd på fika ikväll vann andra pris...
Nu la vi övriga in en protest... vi vill sätta upp lite regler angående hur många gånger man kan vinna , så vi får väl diskutera saken nästa gång eller kanske över ett glas vin;-))

Gott fika, goda kakor, säkert sju sorter så det är väl tur att jag gjort av med lite kalorier i dag;-)

Söta Alvas söta mamma var här m leverans från Blingo, kanonfina kläder - så mjuka och goda och SNYGGA
Klok är hon oxå bönan riktigt roligt att prata en stund även om hon stressar inför flytt.. 

surfade runt lite och hittade denna böna - fantastisk röst tycker jag - vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: Maria

Kan du inte va snäll å lägga in lite länkar till de där bloggarna som hade så snyggt å stilrent hemma???

2008-01-17 @ 21:37:44
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: Stannapanna

Jag utgår från den här http://igronahuset.blogspot.com/ , men spets o snor är bra och lantlif, (länkar finns på grönahuset...)

2008-01-17 @ 22:20:05
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0