MIna barn ...

Jag VILL ha kvar den där fina klänningen, sa lilla kärleken när vi städade ur hennes garderob på urvuxna kläder,
Ja men sa jag vad ska du med den till du har ju vuxit ur den !
Men jag vill ge den till mina barn när jag blir stor och får egna !
Coolt va - hon tänker göra mig till mormor ! Men jag hoppas det dröjer och blir det bara pojkar så går nog det med
Lilla kärlekens killKompis V Älskar klänningar ,klackskor, rosa och barbie !
I alla fall finns det en stor kasse med tjejkläder som vi vill ge bort Hör av er !

Kommentarer
Postat av: V:s mamma

V strassade runt igår i kjol och klackskor.....
Så nja vi säger nog nej tack till påsen med tjejekläderna ...vi har så det räcker....=)

2008-01-10 @ 17:47:20
Postat av: Anna

vilken storlek?

2008-01-11 @ 19:29:33
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0