Måååål

Känns som det är mycket hockey i dessa dagar ,,,
 JuniorVMfinal om en timme, men vi har tillbringat HELA F-ing dagen i Lsele och tittat på ungar f 98-99 som spelat cup !
Spänningen var oliiiiiidlig !
Storuman förlorade första m 3-1 vann andra med 1-0 och förlorade sista matchen i poolspelet med 2-1 och det var så orättvist om man får säga så i spel , Storuman hade säkert 20 skott på mål och Teg fick in ett skrotmål, men så är det väl i spel det är rättvist och orättvist som allt annat !

Sista matchen vann de i alla fall och det var viktigt !

   Min unge har nummer tre !  

                    Glädjen är total när man vunnit sista matchen !

image195


Jag säger Negerboll och jag menar inget illa med negrer då ! Bara så ni vet !
Jag har ju alltid sagt det , är det fel det ? Ska man byta och säga chokladboll ?

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi diskuterade negerboll vs. chokladboll igår faktiskt! Jag sa negerboll hela barndomen och ungdomen och vuxendomen... till jag började jobba med kids. Då ändrade jag mig utan att tänka på det och nu säger jag chokladboll....=O)

2008-01-05 @ 21:14:05
URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag har sen barnsben också sagt nergerboll, sen är det väl själva grejen vad man menar, man använder ju inte just "negerboll" som skällsord så jag fortsätter med nergerboll jag.

2008-01-05 @ 22:58:51
URL: http://yomagic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0