Lap Top

Varför har jag aldrig förstått hur bra det är med en bärbar dator och trådlöst internet ??? Den vi nu har är begagnad och inte den bästa men man kan ju sitta i vardagsrummet och umgås med resterande familj medans man surfar ?!
Stora O  Brukar tycka att jag är fantastisk(t) tråkig när jag inte sitter i rummet och hänger framför tvn med honom utan jag sitter själv framför datorn i sovrummet ...
Så nu ska hängas framför tvn Med datorn i knät!

Storkillefiskarn har feber till sin stora förtret, när äntligen en av fiskarkompisarna ( mer jämnårig än gubbarna på isen ) kommit hem från nyårsfirande! Det blir med andra ord inget fiske för honom i morgon !
De hade ju tänkt smälla upp militärtältet och sova över så det skulle vara nära till fisket ... Sur är han !

Storkusinen är kvar i Lappmarken Storuman  (Hör hemma i Norrköping i vanliga fall)  så han ska sova över i kväll - få se om det blir så mycket sova !?

Väntar på att få höra att vännen AC kommit hem från hemtrakterna Gefle ...väntan är olidlig !

Har verkligen saknat ! Så mycket man nu hinner sakna när det är fullt upp ...
Lilla tjejen hade ju kommit på att kompisen Emma har inga skidor så nu ska hon få Lilla tjejens rosa...
Ja men ,sa jag då, de skidorna är ju inte våra de har du fått låna av Jeppe och Jossan !
Ja men sa hon och var skitsur , Jeppe har ju större fötter än vad skidorna är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0