Kras

Det är mycket som går i kras i dessa dagar...
Både bokstavligt och bildligt...
Nyss kraschade fönstret inne på toaletten när maken skottade snö från brotaket...
Han gjorde samma blunder i fjol ... undrar om han lär sig något av detta???
Återstår att se , vi får leva utan fönster där inne till o morgon såååå det blir inga långa skitsejourer (Tack och lov)
Ingen lång kö på toan s a s

Har fått hem min NYA telefon en kanonfin splitterny !!! Fast det var en K530 I inte 510 vet inte riktigt skillnaden ...
Kan bara inte bestämma mig för om sonen ska få den eller om jag ska sälja den
Han är ju som bekant inte så rädd om prylarna eller om det är otur, lite förvirrad hjärna kanske...

Just nu håller jag på att bestämma mig för om jag ska gå och hämta lilla Kärleken eller tigga skjuts, mellankärleken är ju som bekant inte kry, ska kolla om han klarar sig en stund, behöver röra på mig !
Tjing

Kommentarer
Postat av: Linda

Men, va fränt! Har alltid trott att tävlingar på nätet är fejk! Grattis! =)

2008-01-15 @ 14:41:57
URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: vicky

japp jag ska göra det=)

2008-01-15 @ 16:02:33
URL: http://viktoriabergstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0