Kajsa Varis

Doping - skit !

Hur kan man gå på samma nit två gånger ??? Jag skulle vilja veta hur hon tänkte ? Vad fick henne att prova igen ? Tänk att ha gjort ett helt land till skamfläck två gånger? Vad driver henne att göra så ? Lurad ? Jag brukar inte tycka om att döma hit och skälla dit utan försöka förstå vad som gjort att folk handlar som de gör ... men ibland är det svårt att förstå !
Men det ska gudarna veta , att nu har Finland det inte lätt inför kommande skidskytte...

Skulle gå på tjejmiddag på fredag för att fira diverse roligheter, en examen bl.annat... det var bara det att middagen är nästa fredag !
Så kanske jag kan få tummen ur och gå över till vår kompetenta färghandlare och få lite tips och köpa lite färg för att måla om i köket.... Jag är LESS LESS LESS på furu ...
Ska försöka göra en sån poppig före och efter bild ... om det nu blir av ...Jag är ganska lat på den fronten



Kommentarer
Postat av: Mammsen

kolla bloggen Spets o Snor om du är intresserad av
att byta miljö.
kram från Mor

2008-01-31 @ 08:47:45
Postat av: Mamma

hej igen det ska vara "spets och snor"
kolla

2008-01-31 @ 09:53:03
Postat av: Rebecca

Huh? är hon dopad? va dumt... jamenar, but why? finns ju inget bra i det. Dumma dumma dumma tjej, landslag, tränare. hon är förmodligen inte själv i beslutet.

2008-01-31 @ 19:00:25
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0