Kaffe

Snart kommer vännen A och ska dricka kaffe, hon är lite piggare- skönt trodde vi tagit knäcken på henne på nyårsafton!
Pratade m Vännen AC oxå de hade kommit hem helskinnade men hennes yngre Jär inte heller pigg så vi får se när vi kan träffas.
M var här och käkade lunch m mellanflickan som fått penicillin för sitt onda pekfinger !
Vi blandade baciller ganska friskt under helgerna så det är väl inte underligt att vi inte är krya - nu lät det som vi gjort något dirty men det gjorde vi inte !!! Bara umgicks !
Sitter på jobbet och känner halsen svida ordentligt, håller tummarna för att det ska ge sig snart !

Ska berätta om förra årets största överraskning senare i kväll tror jag måste bara få ordning på ansiktet först för jag tappade hakan kan jag säga !

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu vare ju tummen hennes som va infekterad... Hehe.
Nån ny överraskning, eller den jag redan vet???

2008-01-02 @ 14:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0