Ja jag säger då bara det

Det svänger i väderleken oxå ... nu är det bara cirkus 10 g kallt

Har burit lite möbler i kväll så jag fick då upp ångan ändå !
Har inte så mycket att skriva i kväll men jag kan då säga att ungar kan då vara elaka.... jag hoppas att det är övergående och att de som blir drabbade tänker efter nästa gång och inte utsätter de övriga för samma sak...

ASCH det är inte lätt när jag inte kan säga vad det gäller...
Men om man kunde lära barnen (och även en del vuxna)  att man behandlar andra såsom man själv vill bli behandlad/bemött så skulle man komma långt

Nu ska det bli lite mera The m maken tror det är liter nr 6 jag dricker i dag ... börjar känna lite förkylningssymptom igen , nu väntar jag bara magsjuka så har vi snart gjort hela registret.

Gud vad jag klagar, känns som jag är inne i ett uselt stim , ska försöka vara lite mera positiv!
I morgon är det Torsdag så snart är det helg ! Najs !
Och snart kanske vi tar oss t Lule för å tattooa oss undrar bara vad jag ska göra ... ???? Förslag ?

Kommentarer
Postat av: Anna

sök på cv på google så hittar du! jag kan maila mina om du vill ta dig en titt för att få inspiration?

2008-01-23 @ 21:53:18
URL: http://norrlandsanna.blogg.se
Postat av: Linda

Tattoos!? Roligt! =) Gör som jag, jag gick in till tattooaren, kollade runt lite i pärmar, bestämde mig. Har aldrig ångrat mig.. och det var typ sju åtta år sedan!=) (En kompis hade beställt tid åt mig, på min begäran.)

2008-01-23 @ 23:01:20
URL: http://www.linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0