hämnden är ljuv

eller tror ni hon känner så den kvinliga reportern som inför miljoner tvtittare avslöjar sin mans otrohet i direktsändning  

Det ska inte vara lätt att vara människa ibland

Hemmadag idag med, men nu hoppas jag att jag får jobba onsdag - torsdag och en stund på fredag, då lilla tjejen får följa med på jobbet  eftersom dagis  har stängt för utbildningsdag för personalen.

Det går inte nåt vidare på handbollen, det svänger som i mormors kök när morfar spelade på grammofonen
"Åh så kommer det en gosse, med en byxa som en rakkniv vass...."
Storkillen sitter här och hejar med tandställning i munnen så jag hör knappt vad han säger...
Men nånting om SJchaaaa Shjtohooo - Nääääää

Han ska till Ånäset i helgen och spela hockey, så nu undrar vi hur långt det är dit härifrån ???
Mitt emellan Umeå och Skellefteå vet jag att det är , mor jobbade där under några år, så på bilprovningen i Ånäset har jag praktiserat några gånger ...
Men det måste ju gå att åka nån sorts genväg...
Mellanbarnet ska spela hockey i Lycksele, så jag följer med dit eftersom pappsen jobbar ....

Kommunlista i Storuman .... några som rör om i grytan och vill väl, eller enbart skitgubbar som driver med politiken ???
Vad ska vi tro ? Hur intresserade är gemene man i Storuman av politiken ? Känner man att man kan vara med och påverka ??? Eller har man gett upp??? Ska kommunalråden sitta kvar eller ska man avgå ?
Vad tror ni ??? Är ni insatta ???

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka !



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Enligt Anders Johansson så är det 26 mil till Nysätras uterink

2008-01-23 @ 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0