Bildkavalkad

    Slagen hjälte som stigit upp tidigt och fiskat dessa fina

   Bärgning av Farbror P´s drunknande skoter ( Tur det gick bra )

  Välkomstdrinken på vår trevliga nyårsafton !     smarrig pollykaka !

   Typiskt mig va ?! Gömde godisskålen för barnen - mitt på bordet under servetter
Vi vuxna smaskade men när barnen kom gömde vi  efter en stund tog vi fram den

   Storfiskarkillen och jag satt och kollade hockey i kväll så här förklarar han boxplay och

powerplay ... Chipset är målisen Popcornen är Skellefteå och stenarna är Frölunda !

Blir inget fiske för honom i morgon heller han hade lite feber i eftermiddag oxå - åhh vad han vill ut !

Grattis till en av våra tidigare jobbarkompisar som blivit med respektive  Lycka till och ta hand om varandra ni är så söta båda två !

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag gillar ert gömma-godistrick skarpt! Det ska jag komma ihåg till den dagen då mina barn är små godismonster!

2008-01-03 @ 22:56:24
URL: http://anill.blogg.se
Postat av: Monica

Kan man önska ett recept på Pollykakan???

2008-01-04 @ 10:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0