Bara

Bara bröst  kanske skulle vara nåt .... ???? Mellankillen skulle vara förtjust - Not

Ibland blir jag inte klok på hur människor tänker ??? Men det vidareutvecklar jag inte här .... Tänker inte kommentera det alls , kanske  ...
Men det ska inte vara lätt att vara människa, 

Från det ena till det andra ...
Jag önskar mig en ny fräsch , en goding, framför tvn, kanske i sängen, någon att pilla lite på när jag har lust,
Nån som gör mig till viljes bara genom lite tryck här och där, nån som jag kan stoppa undan när jag är less, nån som går att ladda upp så den går på batteri några timmar så jag slipper använda sladd..
Jag kan gärna tänka mig att låna ut den om någon behöver, men jag skulle vilja veta mera om modeller,extratillbehör , kapacitet, utrymme och annat intressant jag önskar mig en sån här








                                                         341469






Kanske kan jag få en sån om jag inte äter godis.... På några år....

Jag får nog ingenting på mitt godislöfte , bara ett mer hälsosamt leverne, fast det finns ju mycket som är gott -och onyttigt - förutom godis !




Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja men grejen är att jag har hittat en enda jacka jag vill ha, å nu verkar de förstås var skitsvårt att få tag i den =/ suck. haha en ny dator, de fick jag av min kära pojkvän i julklapp. det var faktiskt inte helt dumt :)

2008-01-08 @ 19:18:00
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Emma Persson

Ja ni kommer att få se det, men tror att mamma ska få det i brevlådan först.. men det kommer nog i helgen.. :)

2008-01-08 @ 20:09:31
URL: http://peersson.blogg.se
Postat av: Brandpappan

Hmm, undrar om man ska planera in en resa till Sundsvall...?

...för Ikea´s skull tänkte jag... ;-)

2008-01-09 @ 10:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0