vår i badrummet

tog mig på spinning i kväll trots att det körde ihop sig lite ... Lilla kärleken fick följa med efter hennes egen gympa , gick nog bra..

Maken och äldste sonen körde lite skoter (eller vad vi nu ska kalla skrället vi kör omkring med ) , mellanbarnet tränade hockey, och alla fick sina behov tillgodosedda

Anna Pihl - Bra avslut på en lång måndag !

B T W Min syster med familj blir kvar i kommunen , de blir kvar i Storuman , de blir t.o.m kvar på Vallnäs, bara ett stenkast bort. De flyttar in i huset som hennes man växte upp i ... så det blir nog bra !

Vännen kom förbi ikväll Äntligen , hon hade varit så snäll och köpt tavellister och FINA GRÖNA HANDDUKAR till mig , så nu är det vår i badrummet , ska  fota lite nån dag ska ni få se, Tavellisterna ska målas, men jag skulle vilja ha en tavellist i metall, aluminium el.dyl det finns på IKEA men inte när vännen var där , då var det slut, nån som ska dit ??? Det går nämligen inte att beställa på nätet...

Ja ja nu väntar Joe på mig i sängen - det är spännande...
God natt alla där ute !

Kommentarer
Postat av: Monica

Vad skönt att dom blir kvar hemma. Det blir ju supernära för er nu...

2008-02-26 @ 15:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0