tjohooo och lite till

Tjoho vännen är på väg hem - i sin nya fina bil ! Måntro hon kommer att nedlåta sig att hälsa på mig när hon kör förbi !? Vi får väl se ?!

Tjoho en annan vän var förbi med finaste gröna toamattan som hon inköpt till mig + att hon även dristat sig till att köpa kanonfina gröna ljuslyktor till vår lilla toalett - gissa om det kommer att bli fint ! TACK Å TACK!!!

Tjoho - eller lite blä, jag känner mig lite förkyld hoppas ändå kunna ta mig på spinning i kväll och skulle vilja boxas i morgon om jag får en sparringpartner...

Förresten - nån som kan hjälpa mig  m ideer och tips för en kommande 40-årsfest ??? Temat är spel som i tvspel typ , eller familjespel, jag ska vara spelledare och hjälpa till att hålla i underhållningen Hmmm vad ska det bli av det ...

Och nästa fråga - nån som vill köpa toapapper ??? Vi har kvar balar , jag kör hem dem  inom rimligt område ( alltså inte hem till dig Monika - Sorry ) Det är 96 rullar de kostar 200 kr , det är sonen som säljer till klasskassan men vi har de här på macken i lagret och nu börjar vi behöva utrymmet ...
ni förstår det är snart PÅSK fatta vad tiden går och Påsk för oss är en högsäsong...

Kommentarer
Postat av: Monica

:( Snälla, jag som ville köpa.. Men det hade varit trevligt med lite besök. Ang underhållning säger jag bara SINGSTAR O GUITARR HERO.

2008-02-25 @ 15:41:53
Postat av: Stannapanna

Jopp de är inplanerade , skithuspapperet kan jag skicka via snigelpost - ark för ark ... hehehe

2008-02-25 @ 16:06:45
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0