sometimes

Ibland så är det så vansinnigt trögt att ta sig in för att skriva blogg , speciellt på kvällarna tycker jag - så i går kväll blev det ingen, hade tänkt visa hur de går m måleriet , men det kanske blir i kväll !

Gott fika hos goda vännen och lite pep talk , sen blev det hockey, hade inte tänkt se hela men...
Ja jag hamnade med söta H S och vi surrade, bl.annat om tatueringar, och löss....otrevliga husdjus som vi haft färdigt för i år hoppas jag !
Men så fort man pratar om dem så kliar det i skallen !!!
I alla fall så var det bara tio minuter kvar när vi åkte hem sonen och jag !

Nu ska jag jobba , sen får jag fint besök från gymnasiet och vad vi ska prata om det ska bli spännande att höra , SWOT var en del i alla fall !Nån som vet vad vi pratar då ?

SWOT är en förkortning av de engelska orden "Strengths", "Weaknesses", "Opportunities" och "Threats") är en företagsekonomiskt planeringshjälpmedel, där man försöker finna styrkor, svagheter, möjligheter och hot i den strategiska revisionen för den aktuella organisationen.
Styrkor   Svagheter    Möjligheter      Hot


Sååå det blir spännande !


Kommentarer
Postat av: Kicki

Swotar är urbra att kunna göra =)

2008-02-07 @ 10:38:25
URL: http://kixvix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0