Skönt

med fredag och jag har fixat bokföringen för en förening som jag är kassör i ... det är skönt att ha det nästan klart inför årsmötet som ska vara snart...

Nu ska jag hämta lilla ängeln så ska vi hem och måla lite innan det blir middag på Hotellet;  Buffe m Tacos och kebab ! Mumma !

Maken ska ta mellansonen med sig ut i skogen och åka lite skogsskidor ... Hoppas det går bra mellankillen är ingen ivrig skidåkare men vara ute i skogen med pappa brukar var skoj ...

Hockeyträning står på schemat för äldsta killen, laget verkar nu ha bestämt att (inte alla men många ) ska åka till Övik på Hockey den 8 mars- då följer nog mamma med och shoppar lite ! Det blir att bo på hotell och gå på Paradisbadet också !
Om nu allt går enligt planerna !

Jag fick en skyddsängel men- jag vet inte om jag vill ha henne ??? Någon som vill ta över henne ???


Varsågod !   


Kommentarer
Postat av: Linda

Fasen... hon på BVC sa att det var Anna på Statoil som brukade ha babysim... =( Kan du inte tvärutbilda dig lite..? =)

Jag är asbra på att renda och slänga om jag får säga det själv... tyvärr finns det andra i hushållet som gärna sparar på saker.. men det har börjat smitta av sig på honom lite smått faktiskt!

2008-02-01 @ 16:27:52
URL: http://www.linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0