samtal

tänk vad glad man kan bli av ett telefonsamtal ! I dag har jag hittills fått två stycken , ett av en släkting som jag inte hör av så ofta och ett av en vän som skulle hjälpa mig att få VÅR inne i badrummet , (
inte våt som jag skrev tidigare HMMMMMM) hon skulle till schtan och kanske att det skulle bli en GRÖN matta med hem till mig ...

Klart att telefonsamtal och ibland SMS kan vara trista också, inte komma med så glada nyheter , men idag är det glada nyheter än så länge  ...

Min nya dator kom i går ... så nu ska jag försöka lära mig den , inte lätt när man int´begrip.

Sen fick vi ett fint kort i går image232


Ända från Thailand.... Jag skulle oxå vilja vara där !!! Avundsjuka kallas det och DET står jag för !!!

Hoppas ni har det bra där borta !!! Varmt och skönt sol och bad.... åhhhhhh !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0