ordspråk en fredag

Var inte rädd för livet. Tro att livet är värt att leva och din tro kommer att se till att det blir så ! ( William James)

och som en god vän brukar säga ... " Vad hjärtat är fullt av talar munnen "

En av mina vänner talar mycket om *****   Den andra vännen har slutat tala om ******
Kan inte förklara men det säger en hel del om dessa bönor !!!

Ikväll är jag bjuden på middag med massa bönor, som jag träffar en del men aldrig hinner prata med , så det blir trevligt ! Ska fira en examen och en annan glad nyhet ! Det blir väl ett glas vin eller två !
Men i morgon åker jag nog till Nalo för att åka lite slalom !
Trevlig helg kommer som jag ser fram emot !

Kommentarer
Postat av: Mejans älskling

Är inte ordspråket sant så säg... ;-)

2008-02-08 @ 09:32:15
Postat av: StAnnapanna

Jo då särskilt när det gäller din exfru/sambo !
;-)))

2008-02-08 @ 10:14:18
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Mejans älskling

Förstod det direkt när jag läste... ;-)

2008-02-08 @ 10:30:15
Postat av: Maria

Men hallå!!! Sitt inte här å diskutera mig utan att jag får vara med!!! Förtal... alltihopa, jag förstår inte vad ni menar ens...

2008-02-08 @ 12:21:00
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0