nostalgikick

Fick jag i morse när jag såg på fyrans nyheter och de visade gamla klipp från Värmlandsrallyt med en SAAB V4

vill nästan ha en sån - m rattväxel å liten o mysig o mmmmmmmmmmm

Fick cykla i kväll jätteskönt pass m H S , coola bönan bara hon nu får tag i tatookillarna så vi får tid när vi vill åka dit!!!

Maken fick jobba i kväll oplanerat för stackaren som jobbade blev sjuk ! Hoppas han behåller sjukan själv och inte delar m sig för jag/vi  har inte tid.... krya på dig !

Anna Pihl kom och hälsade på i rutan i kväll - kärt återseende , nu börjar de dyka upp så man kan landa framför tvn, har som varit torrt med sevärt på burken ...  på onsdag börjar väl Grey´s oxå ! 

Anställde sommarens barnflicka, i kväll, efter en segdragen löneförhandling, villkor från båda håll men vi kunde enas om en skälig lön och villkor och skaka hand till slut !
Storkillen skulle sköta lillasyster mot en summa per dag , från morgonen och fram till lunch, med lediga lördagar och söndagar krävde han ...... 
Men fadern påstod att han skulle börja betala för sig hemma om han skulle ha den lön han började begära , så han ( fadern) kom fram till att storkillen nog skulle bli skyldig i slutändan....
Vi uteslöt fadern ur löneförhandlingarna !

Vi har ju som haft barnflickor under somrarna under åren , när vi haft mycket på macken så har de tagit barnen och det har funkat jättebra !

Världens bästa Norrlandsanna började sin karriär hos oss och se vart hon har hamnat ! Ända på Gotland !

Nu kryper jag i säng till de skönsjungande blivande idolerna "over there" de imponerar ungefär lika mycket som våra swedish ones !

Kommentarer
Postat av: Anna

säg åt honom att om han behöver råd och tips så finns jag till hands..=)

2008-02-11 @ 22:17:12
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0