Minuter blir till timmar blir till år

Visst skulle det vara roligare att baka om man fick kavla med en sån här !!!



Silikonkavel Turkos


Men ärligt talat så har min ork i hushållsarbete och rensa och röja sprungit sin kos just nu ! Jag har ett katastrofområde på övervåningen som jag behöver ta itu med ...  tre områden varav alla tre är bebodda med individer med egen vilja så man får inte gå fram hur som helst de ska helst vilseledas bort från platsen - det behövs ett par armar några sopsäckar, några kartonger att packa loppisgrejor i och nån kartong för det som ska sparas innan jag kan sätta i gång - och tid - framförallt tid !

Känns som det är bristvara just nu !
Utsålt , out of order, inkommer tidigast i slutet av April
Maken skulle bjuda in oss på kaffe till Blaiken nån kväll- jag sa att enligt min almanacka så kan det bli aktuellt runt första veckan i augusti.... Men jag ska ta tag i min almanacka och riva ut några blad så ska vi nog se till att ta oss til Blaikara och få lite kaffe- längesen vi var där ju !

Dualit Vattenkokare Dome Rostfritt   fortsätter drömma mig bort på nätet i stället kolla den söta vattenkokaren !

Eller en egen espressobryggare Ascaso DREAM mmmmmmmmm

Nu ska ungar skjutsas till slalombacken och jag och lilltösen ska på föräldramöte !

Kommentarer
Postat av: Hera

Jo det där med att man kunde röja bort i barnets rum som man ville är ett minne blott! ...så då får man försöka vara lite taktisk istället...försöka inspirera å det är inte lätt alltjämt. För det är ju som du säger att man är olika individer, som vill ha på olika sätt....så det är bara att hålla så rent det går och blunda för resten.

2008-02-19 @ 21:28:40
URL: http://www.hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0