Jag spelar hockey shalalalala

       jag fick en utvisning

visste inte att man inte fick ligga på motspelarna- speciellt min son ...


Jag gjorde två mål !!!!!       

min gamla gympalärare skulle nog fått hicka om han sett mig, jag var sarghållare i skolan, gick inte ut på isen i onödan... Mellansonen sa innan match ;" jag ska säga till lagkamraterna mina innan match att de får se upp för när du får upp fart så kan du inte bromsa " 

image244

Sonen är snett bakom där nr 3 han är nog nevös....

Kommentarer
Postat av: Monica

Heja Anna.... du är duktig du. Fasen vad kul.

2008-02-28 @ 09:44:17
Postat av: StAnnapanna

hi hi duktig vet jag inte , men roligt var idet i alla fall!!! Hur mår magen då ?

2008-02-28 @ 10:02:15
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Monica

jo tack... den växer. Har varit till läkaren idag och blivit sjukskriven 50 % pga foglossning. Så nu kanske man kan bli människa igen. Har varit lite mycket att jobba heltid och skift. När vi jobbar kväll o helger så är vi ju själva så då blir det så mycket spring.

2008-02-28 @ 16:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0