Idag

fick jag skjutsa en man som skulle upp på kommunstyrelsen ....

de skulle ha sammanträde

Undrar lite vad som händer där....

Lite turbulent verkar det vara i politiken i Storuman i dag ....eller det har varit ett tag...
Undrar när de ska få arbetsro....

Dagen idag är en märklig dag.... den är min
Dagen i går föll ur mina händer
Den kan inte få nåt annat innehåll än jag redan gett den
Dagen i morgon har jag inte fått löfte om
Men dagen idag har jag det är det enda jag kan vara säker på
Den kan jag fylla med vad jag vill
Jag bör Använda mig av det
Idag kan jag glädja en människa
Idag kan jag hjälpa en annan
Idag kan jag leva så att kanske
någon annan ikväll kan tacka mig för att jag finns....
Dagen idag är en betydelsefull  dag
Dagen idag är min ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0