gröt i huvet ?

snart 9-åringen kom på , i går kväll vid ca 21  tiden att han hade ju skidåkning på schemat i dag ...
Pappan beordrades ut för att leta reda på skidutrustningen, pjäxorna hämtades upp från källaren för att maken med hjälp av dem skulle kunna leta reda på rätt par skidor som hör till... och gärna ett par lagomt långa stavar
det är bara det att vi har ett garage, och en del av ett militärförråd, och det ryms en hel del saker ( läs skräp och rat ) i dessa ...
Maken försvann, jag och snart 12-åringen försökte lösa lite jägarexamensuppgifter, Maken var borta  länge.....
länge.....länge...
Till slut kom han in och fullkomligen rasar ner i soffan....suckar och stönar
- jag tror jag har gröt i huvet.... jag har sprungit tre gånger till förrådet , vänt upp och ner på garaget, nog för att vi har lite oreda men jag hittade dem INTE, tills jag gick förbi bilen och där- på takräcket satt de j-v-n-a ....
snart 9-åringen och kompisen var ju på spåret för ca en vecka sen .....

DET hade jag glömt...


Kommentarer
Postat av: Maria

Ni kom i alla fall ihåg att det var skidor idag... det gjorde inte vi...

2008-02-20 @ 13:04:41
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: Maria

Faktiskt inget liv alls... hon bara konstaterade att hon skulle måsta låna på skolan... Ibland chockerar dom... ;)

2008-02-20 @ 14:34:49
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: lovisa

Åhh... tack!
Skönt att höra att man är lite saknad iaf ;)

2008-02-20 @ 17:47:06
Postat av: Madde

Tack för tipset!:) Ska leta fram den och använda mig av den framöver för det går ju knappt dricka som det är nu. :) gröt i huvet va bra, så känner jag mig idag också.. :)

2008-02-20 @ 18:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0