åhhhhh

I dag skulle jag vilja vara ledig och vara ute !
Fatta vilken kanondag !
Skulle nästan kunna byta av maken och skotta taken bara för att få njuta av SOLEN
Vilken "ägig" morgon att få kliva upp, några centimeter nysnö , solen skiner, takdropp, skotrarna drar fram i skoterspåret, alla ler och njuter UTOM JAG SOM SITTER INNE I SKRUBBEN SOM MIN CHEF KALLAR KONTOR

Jag har inte ens ett fönster, det är väl tur i dag så jag behöver inte se den fantastiska dagen som är ute !!!
Men i morgon är det lördag, jag är ledig från jobbet, Men DÅ är det hockey för hela slanten, Jag och äldsta killen åker till Skellefteå, Maken och yngre killen åker till Åsele, och lilla tjejen vet jag inte vad vi ska göra med ....

På söndag ..... Ja då är det Hockey kl 13 här hemma i isladan....

Vad roligt att det är fint väder ute  FÖR ER SOM KAN VARA UTE OCH  NJUTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0