Spirande ?!

Jo då det är inte bara en som är spirande förälskad , Kul för dem då !!! ( jag menar det verkligen )

Jag bakade igår igen , många jular sen jag bakat så som jag gjort nu , därmed inte sagt att allt blir lyckat men det går nog ner ändå...
Maken hade beställt 12 st  1 liters vispgrädde från Norrmejerier ( det var inte tänkt så egentligen ) så jobbarkompisen tyckte vi skulle koka knäck på alltihopa ...
Men , jag kände inte för det , hur många dagar skulle vi fått koka den grytan ? Hur många liter sirap skulle det ha gått åt, ( 12 liter sirap ???)  Och vilken stackare skulle äta upp dem ??? Nej  vi gör inte det ! Knäckande tyckte arbetskamraten ;-)

Ja sen min axel , efter lite liniment och alvedon så känns den bättre, inte bra men bättre , få se hur det utvecklar sig, kan nog vara box - otränad axel på box som ställer till det  ? Men det blir bättre

Fick ha ett uppfostrande samtal nu på morgonen, men det är inte roligt, man går och tänker på det länge efter....
Hoppas det lugnar ner sig ...

Och ikväll ska ni veta är vi bjudna på musikal med mellanK i artistlistan , lilla K ska få göra gästspel som sovande får... MellanK ska föreställa Herodes , ska bli jättespännande att se !
Sen blir det fika och lottförsäljning .

I morgon är det hockey hela dagen på olika håll , storK är i Boliden och mellanK i Lycksele, håller tummarna för alla Storumanlag !
På kvällen hoppas jag bli bjuden på glögg ! ;-)



Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh, jag ville också se åsneexpressen... men lite väl långt att åka för men jag hoppas på att få se massa bilder. :)

2008-12-05 @ 13:37:48
URL: http://peersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0