bloda ???

Japp idag blodar jag hemma, lilla K är inte riktigt okej, få se om vi tar oss på jobbet en stund eller om jag får gå dit ikväll medans maken börjar väva ( väggarna i källaren )
(Bloda = Sliter för er som inte förstår ... ingen nämnd och ingen ... )

Jag fattar inte - tycker man städar varje vecka , plockar, rensar lite här och lite där , men det tar aldrig slut!!!
Springer runt och röjer försöker ta lite i källaren, torkar golven kastar skräp, hittar saker som varit borttappade , vattnar blommor , m.m m.m
Men när det blir jul hoppas jag kunna lägga mig på soffan och äta lite knäck medans jag tittar lite på tv...
( eller jag gillar nästan inte knäck , men det andra goda som finns kan ja knapra, rocky road, polkaknäck, skumtomtar ...)

Fick leverans av årets julklapp... Tjohippiiiiiiwiiiiiiii jag längtar !!!

Här får ni en favorit som gärna skulle få sjunga i Stensele Kyrka ... Han är otrolig på att sjunga !!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hmmm.Polkaknäck...Låter hur gott som helst...Recept kanske?!kram...

2008-12-18 @ 13:34:30
Postat av: Maria

Blodar hemma finns inte med i svenska ordlistan iaf... säkert fler än jag som associerar till att blöda... Tjing pling på dig, kaffe imorron skulle jag tro =)

2008-12-18 @ 13:59:58
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0