AXEMOLN

Jag bråkar med mina killar med jämna mellanrum - (av många olika anledningar skulle de säga - onödigt mycket, tycker de om de får orda ) 
Bland annat för att de ÄLSKAR att spraya på sig AXE det är det bästa som finns, de samlar på olika smaker - förlåt dofter , och jag är ju själv LITE känslig men det finns ju de som absolut inte tål starka dofter så jag har försökt prata , gnata och tjata in i deras skallar att det är okej om ni använder dem men bara så att det känns Lite Lite Lite Lite god doft ...
Men icke då, det sprayas länge och väl över hela kroppen och gärna utanpå kläderna ....
Jag kastade faktiskt ut alla flaskor på gräsmattan för inte så länge sen , när storebror lämnat sina flaskor framme , så lillebror som bara "råkade " gå förbi , bara " råkade " spraya sig några minuter med nämda dofter...
Vi fick öppna fönstret för att kunna andas och främmandet som satt och drack kaffe bl annat mormor - låg snart på golvet och kippade efter andasvänlig luft... Ungen åkte ner i duschen med en rasande fart för att tvätta bort godlukten , med AXE dushchtvål...
Igår så berättade lilla K att hon minsann sett att storK , storebror, gått förbi skolan när hon var ute.
Hon brukar tycka det är så roligt när de går förbi och vinkar och hejar !
Jaha sa jag vad roligt !
Ja sa hon , jag kände doften först så jag förstod att han var på väg ...

Han hade haft gympa och - duschat i AXE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0