Walk on the

right side of life...

Gick en promenad m vännen ikväll , fantastiskt skönt ! Surra och prata skönt att rensa lite i vindsvåningen under håret !
Mycket ungdomar på samhället som partade, skulle förmodligen på hotellet och skaka rumpa !
Var lite sugen jag med men jag kanske är för gammal , man blir väl ansedd att vara wannabeteenage igen ... :-S
Eller vad tror ni skvallerkäringar ?!     ;-))

PÅ vägen hem såg jag två såna här som var ute och luiftade sig ... skulle förmodligen upp på nåt fjäll och stå ....

Irländsk setter

Suget bara svider i magen .... men jag är ....lugn .....

Nu blir det tv och popcorn ....
och ... trevlig helg !




Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket bra tips! Tack! =)

2008-08-29 @ 21:50:08
Postat av: Viktoria

Jag kände mej "för gammal" men det va skoj;)

2008-08-30 @ 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0