vuj vuj

vad trött jag känner mig i skallen i dag, är INTE bakis, mest trött!
Trots sen kväll och vin och likör43 och cider och....
Trevligt sällskap m vännerna
Sex and da sitti tyckte de vi skulle vara ... fattar ingenting men trevligt hade vi ;-)

Trots att vi tappade bort varandra t höger och vänster och trots att vi fick hjälpa till att sära på ett bråk
och trots att vi inte hll på ta oss iväg ...

Mycket surr och prat blev det , tankarna snurrar och jag är både glad och lite förvirrad , och litestolt och lite brydd och .... jag vet inte vad , men det löser sig....

Vaknade upp på morgonen och lilla K sträcker på sig plirar mig i ögonen och säger
"Peter ska bli Pappa " Mhmmmm "tänker länge " vilken Peter .... hon har ett gosedjur hos moster som hon är "kär i " som hon döpt t Peter ......
Jo Peter ska bli pappa och jag ska bli mamma , om en vecka ........säger hon
Så då ska jag bli mormor då ???? Nähääää säger hon och skrattar stort .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0