Tisdag

Fortfarande v 32 , fast jag håller på att vara som vännen , hon hade tisdag hela dage´n i går... jag känner mig som om det är onsdag i dag ....
Men tisdag är det och idag ska jag
*Jobba en stund
* Köpa vadderade kuvert f att skicka kvarglömda saker som  våra gäster ( kunder) ofrivilligt lämnat
* Lämna in licensansökan till polisen " håll tummarna "
* titta på hockey igen
* skjuta på skjutbanan igen , sonen ska drillas i skyttets ädla konst för att ev kunna klara hela jägarexamen, annars får han börja om från början igen , vilket jag tycker är otroligt dåligt ..... har man klarat teorin en gång så borde det ju gälla hela livet men icke här inte.....
* Gå på bio och se Mamma Mia

Sen lär jag ha en tjurig femåring som inte vill sova i sin säng men igårkväll så vann jag , hon gick i säng vid 21 och somnade ca 23 - i sin säng , men hon var icke nöjd..... Så idag lär hon vara trött och tjurigare än vanligt....

Måste åka på skolan och hälsa på lite också ....

Igår fyndade jag snygga lampor på Storhällalogen där är det möbel och lamploppis hela veckan, på lördag är det loppis på alla prylar !

Mellan K  berättade en rolig historia helt apropå i bilen ( Håll i er ) ;
" Vet ni vad snoppen sa till kondomen ....... ? "
- Täck mig jag går in ......."
Sen skrattade alla tre ungarna
Gaaaa sa jag du är bara 9 år var har du lärt dig den där .....- I en historiebok jag fick av dig i julklapp svarar sonen .....
Boken är konfiskerad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0