tips

tänkte komma med ett tips till er alla som man ibland inte tänker på ...
Laminering !
Jag har just suttit och plastat/laminerat mina vapenlicenser, först kopierade jag dem , sen laminerade jag både kopiorna och originalen , då håller de i en evighet,!
Man kan ju även plasta annat ; favoritreceptet, barnens teckningar, favoritdikten, blommor eller andra minnen !

Så lite ordspråk ...........

 Det finns ett litet, vackert ord, ej ofta använt på vår jord. Det öppnar dörrar och stillar gråt, det ordet är förlåt.

Förlåt alltid dina fiender -inget annat retar dem så mycket.

Jag tycker det är bra när människor finner kärlek, för att jag tycker alla förtjänar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0