måndag

Tårar är det gott om , fattar inte att det kan vara så här ibland....
Inte bara jag som gråter och det är lite bildligt talat....

Jag har i alla fall kommit hem från jobbet idag och båda killarna hade två kompisar var , ett gäng barrikaderade tv-rummet och ett gäng datorn i vårt sovrum, jag måste nog strukturera upp lite i ungarna s rum igen så de kan och vill hålla till där, jag blir ju landsförvisad...
LIte roligt är det men det blir jordens volym med Guitarr Hero på järnet i rummet och dataspel på järnet i sovrummet där lilla K samtidigt ska överrösta med tv´n...

Men det är världsliga bekymmer , det finns det som är värre . jag vet , måste bara oja mig lite !

Var och fick en kopp te hos en god vän ikväll - fasligt vad det kan vara gott m den kopp te och lite surr och skvaller ...

I morgon kväll är det klädparty hos Mejan , Me & I , onsdag föräldramöte och trosdag   torsdag föräldramöte , jag vet då vad jag gör i veckan - det är ett som är säkert !
Undrar när hockeyn ska ha sin upptaktsträff, det brukar vara vid den här tiden ...



Kommentarer
Postat av: Monica

Halloj, har just sett P.S I love you..... vilken film. Man behöver verkligen sådana ibland.

Kan inte du lägga in länken till hemsidan som du beställt Eight Hour Creme ifrån. Det lät ju som superpriser.. Kram kram

2008-08-26 @ 09:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0