jopp det kan jag

Här är länken till hemsidan med skönhetsprylar!
Sen vet jag inte riktigt hur man gör när man beställer det var nån annan som var snäll och gjorde det , lagledaren i storkillens hockeylag, hon är nog lite bättre på Ängälska än jag ?!

Hörde att ett företag här på vallnäs är sålt att ägaren sen många år ska avveckla sig från rörelsen ... det rör på sig !
Håller tummarna för att det blir bra !

Nu ska jag få en ny dator så jag ska kunna läsa dokumenten från Storföretaget jag jobbar åt Bra ! Tycker jag !

Här en bild på ett auktionsfynd från sommaren , vill nästan måla den eller i a f lasera den vit men mannen som reparerade den åt mig tyckte INTE at jag skulle göra nåt den är fin som den är sa han , jag vet inte vad den använts till - kanske en skolbänk sa nån vad tror ni ?




Lilla K har fotat sig själv ....

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin bänk! Ser nästan ut som en bänk från väntsalar (buss & tåg) fast den är för liten för det. Tror också på skolbänk.

Söt tjej :)

2008-08-26 @ 10:57:17
URL: http://www.myzan.se
Postat av: Emma

Nu har jag oxå sett Ps, i love you. men jag blev bara besviken.. jag tyckte att boken var 100gånger bäätre. :)

2008-08-26 @ 11:25:39
URL: http://peersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Meeen! Vilken fin bänk! Jag vill också ha!!! =)

2008-08-26 @ 22:29:47
Postat av: Linda

Meeen! Vilken fin bänk!! Jag vill också ha!! =)

2008-08-26 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0