Guldschtaaaaan

Har då som varit t Skellefteå i dag , fick ingen kompis med mig så jag fick åka alleles  sjäääääällllllllllvvvv
Hmph där ser man , hmpfh vad man har kopmpisar till ....

He he närå skämt åsido , det var bara så att alla hade annat en torsdags som denna så jag drog iväg själv
Åkte en stund t Skellefte å tittade på saker... letade ett speciellt sorts bröd men hittade inte det nånstans alls, hittade lite annat däremot, onödigt och oviktigt
Men sen
Åkte jag t Boliden och löste ut min bössa en Classic bock och XXXX antal skott .....
Så nu ska här skjutas !
Måste ju prova den .... 

Sen åkte jag förbi Norsjö och letade det goda brödet , hittade inte det så då åkte jag hem !
Till bästa systeryster som hade mina 2 yngre förmågor inneboende !
Där hade systerdottern stolt berättat att de skulle minsann sjunga för kungen ,
De skulle sjunga på Kalle och Chokladfabriken !

Sen att det är Pelletsfabriken det heter, det fick hon snabbt kunskap om men hon tyckte bestämt att det hette Kalle och chokladfabriken ! Jag tycker de skulle kolla hörseln på barnet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0