Elisabeth Arden

Kolla vad jag hittade på skrivbordet på morgonen när jag kom !



När jag berättade att storkillens Exem lindras rätt bra m Elisabeth Ardens 8hourscream som vi fått av mormor, Men  att den är rätt så dyr, så tipsade en annan hockeymorsa om en länk t nåt företag som sålde skönhetsprodukter till rätt kurs där  fanns den  och när man liks beställer så är det väl bara att ta lite annat också ... men vad vet jag om de här produkterna jag är definitivt borttappad på sånt här ! Hemsidan var om grekiska för mig men jag klurade och klickade .....
Och fick skicka min beställning m den andra tjejen
Så  i förrgår kom det , det gick rätt fort fast det var långt bort .

Så det ska bli spännande att se vad jag ska använda de två mittre sakerna till, en är mascara men ... ingen jag brukar använda , det andra är nån sorts täckkräm ,tror jag, tänk alla de här "märkessminkprylarna" för 520 kr inkl frakt från Hong Kong ....
Den lilla tuben vi fått kostade 250 kr och är 1 tredjedel så stor som stora tuben här !
Plus att jag även fick mer saker ....
Ha en bra dag Tjing

Kommentarer
Postat av: lovisa

Berätta om det verkligen funkar... har ju periodvis ganska jobbiga eksem & brukar byta krämer rätt ofta Har inte riktigt hittat någon som jag är mer än bara nöjd med.

2008-08-22 @ 09:22:18
Postat av: Hera

Kanske man kan dela med sig av den hemsideadressen...:-) Jag har också hört att den krämen är jättebra!



/Hera

2008-08-23 @ 20:28:13
URL: http://hera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0