Bluff

Oj oj oj ibland känns det som nån ska rycka upp dörren in till mig på kontoret och säga ; fy fasen vilken bluff du är ! Du har gjort såna megagigantiska fel så det fungerar inte längre....
Jag grät idag när min mor ringde och frågade hur det är ...
Det är nämligen så att man lagt om hela bokföringssystemet på det företag jag jobbar mot , så ingenting stämmer mot mina papper... och när jag ringer och frågar så vet de inte själva riktigt hur de ska kunna hjälpa mig eftersom vi har för gamla program...
Men nu börjar det ljusna, efter flera veckor när jag säkert sett ut som ett åskmoln när nån träffat mig vid fel tillfälle...
Så kanske jag kan få hjälp...

Sen kliver jag in till Revisorn som är världens bästa det är bara det att jag inte förstår vad han säger alla gånger ;-))
Jag brukar tycka att han ska tala svenska, då flinar han lite och tar det på ett annat sätt ...
Så han behöver bara se lite bekymrad ut, höja på ett ögonbryn eller humma lite annorlunda så bankar hjärtat som en glad settersvans...
Men men det blir nog nån reda på allt det här .... Till slut , först ska vi jaga !

Och nu ska jag slutföra vissa uppgifter, sen åka hem och raka benen !
Det är ju fredag ;-))

Kommentarer
Postat av: KixVix

Du får höra av dig till mig kanske jag kan hjälpa ? =)

2008-08-22 @ 14:04:58
URL: http://kixvix.blogg.se/
Postat av: Hera

Du är ingen bluff!!!!

Kram Hera

2008-08-24 @ 19:54:08
URL: http://hera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0