BESVIKEN

Nanting ! Fick höra nåt idag som gjorde mig - ja nästan lite förb****d.... Nåt som jag måste ta tag i och prata med personen ifråga.... Jag blir så ledsen och besviken!!!

Men annars då !? Jodå avslutning på hockeyskolan , ungarna har haft det bra ! Ledarna är duktiga , gruvar mig lite för nästa år .... det sägs att jag ska hjälpa till lite mer ...Om det nu blir så ... Och axla den manteln blir inte lätt för de gör det jättebra !!!

Vem som städade ? Nja det blev ju då inte som jag tyckte riktigt , men killarna hördes hade hjälpt till bra , när jag kom var nästan allt bortplockat en duktig mamma höll på skura golven , toaletterna var tagna , så lilla K och jag hjälpte till med lite dammsugning och bar lite saker , sen var det klart ....
Snabb Lunch på Akkan m vänner, sista ispasset, sen hjälpte lilla K och jag till att skura nere på bollhallen, Lilla K är en klippa så liten hon är !?  Pysslar och donar och hjälper till , hoppas det håller i sig !
Middag på Frasses sen hem och jag stupade ner i sängen och sov bort en timme .... trött som jag vet inte vad....

Åkte hem t makens moster där kusin med familj var hemma så vi fikade och surrade , de sa att de trodde vi vart där en halvtimme tidigare , eller maken rättare sagt,  för det hade smällt några kraftiga smällar i huset så de trodde att han var och skulle busa
Men det visade sig vara Gripen

Mellankillen sover hos kompis och storkillen har sån träningsvärk så han går lite konstigt, kompisen går likadant , ser ut som de gjort i brallan.....
Lilla K fick en höjdarpresent när hon hjälpt till att skura i bollhallen , ett par blå skurhandskar, hon var supernöjd, så när hon skulle öppna en blöt bildörr så grämdes hon över att inte ha sina fina skurvantar, för hon blev ju blöt ....



Kommentarer
Postat av: Helena

Alma kanske skulle ha haft mina skurhandskar, knallrosa och med en bild på en kille, i bara kallingar... ;)

2008-08-09 @ 11:27:17
Postat av: Linda

Vem är det som är dum med dig?





Okej, show us your auktionsfynd!!

2008-08-09 @ 16:41:44
Postat av: Gunilla

Hoppas du "axlar manteln", du fixar det med glans.

2008-08-10 @ 17:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0