augustikväll

fryser, ont i skallen , ska isäng snart,

Var m Storkillen och ngra fler skyttar och tittade när de sköt på skjutbanan , de skjuter upp i morgon kväll vad jag förstår....
Det ska nog gå bra hoppas vi , lite klurigt är det ...

Sen blev det fikatajm hos systeryster där hennes svåger m familj hälsar på , lillkillen i den familjen trollbinder oss alla ..... åhhhh vad mysigt !
De åker på torsdag så jag hoppas  vi hinner ses igen !

Vet inte om jag sagt det förresten , min syster m familj blir kvar i sitt nuvarande hus, de ångrade sig angående flytt... "pust" så nu kan de samla på sig mera grejor.... ( stön)

Skickar mina tankar till nån ... särskild .... med familj !
Vi tänker på er !!!
Kramar !


Kommentarer
Postat av: lovisa

Ja det var då tur det!!

Skulle väl ha kollat innan, men skulle egenligen inte blivit förvånad om det hade varit sant... Tragiskt!

2008-08-20 @ 10:02:29
Postat av: Anonym

Hörru vi gör ju oss av me grejor för fullt:) Systeryster

2008-08-21 @ 07:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0