Åhhh vad

Fin jag fått !


Blogg linda1979 : Mig och mitt, Award!

Tack tack tack !!!
Tack till Linda som gett mig den här fina !
Och nu skulle man alltså skicka vidare vad jag förstår så .... jag ska fundera , kan nog skicka tillbaks den och sen till några fler som nog redan fått också , men jag ska se vad jag kan hitta på !

Och lilla K fick urinvägsinfektion Fy  och blä !
Så nu är det penicillin igen , tredje gången sen v 29 eller fjärde för hon fick örondroppar igen eftersom hennes öra varar fortfarande ... .
Lilla tjejen, så ont som hon hade ! Jag var alldeles gråtfärdig för hennes skull ,vad man är hjälplös när det gör ont !

Kommentarer
Postat av: ÅM

Stackars lilla K! UVi och ont i öronen är pest. Har själv varit öronbarn och har tre stycken här hemma. Håller tummar och tår för att lille Pontus ska klara sig, men chansen är nog minimal... Kram till er!

2008-08-27 @ 19:22:15
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Hoppas hon kryar på sig snart!! Bra skrivet i artikeln där, kan tänka mej att det va spännande!!

2008-08-27 @ 19:46:44
Postat av: Stannapanna

Tack snälla !

2008-08-28 @ 12:05:08
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0