abel kabel

CYKELSADEL ... Gaaaa vad jag blir tokig på våra cykelsadlar!!!!!

Igår regnade det , idag när jag satt mig på cykeln så pressar min rumpa ut 15 mm regn som kom i går !!!
Gissa var det hamnar ???? Jo bak på mina byxor! Hur tror ni det ser ut ???? Jo som jag kissat ner mig !!! Hur tror ni det känns ???? Jo BLÖTT !
Nu kom mellankillen in på macken så jag sa " Du känn här vad konstigt det känns känn här ...." så fick han känna ....
SÅ sa jag " Jag tror jag har kissat ner mig "
Han höll på att evigt falla ner till Kina av äckel .... !

Nu ska jag lägga schema !


Kommentarer
Postat av: Sanna(kusin)

Meen vilken snäll mamma du är...asg

2008-08-12 @ 10:08:54
Postat av: Lina

har exakt samma problem jag;)

2008-08-12 @ 16:22:49
Postat av: Maria

min rumpa blir åxå blöt när jag cyklar... fast bara på en sida =)

2008-08-12 @ 18:51:38
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0