två tända ljus

har jag i mitt köksfönster nu .... ett för Engla och ett för min lilla papps ...

Var en snabbsväng på gymet innan jag fick hjälp att knaka till ryggen - och knaka det gjorde det , men han var inte nöjd, han ville mer ... så - same procedure next week!

God middag, kött och potatisgratäng hade maken gjort , sen blev det kaffe hos vännen i Stensele, vännen som har jordens sötaste lilla Jack Russel tikvalp som tyvärr har problem med synen, hon ser nästan ingenting, så de ska till en djurdoktor ! Inte skoj alls, stackarn men glad är hon !

Hem och tittade på Anna Pihl , att man kan leva sig in i ett sånt program det är ju så bra just nu !
Ungarna och jag satt klistrade !

Hmmm spännande saker på gång , en företagsam tjej.... håller tummarna för dig ska du veta ! Du är bäst och kan fixa detta om du vill !
 
Maken har varit och vittjat nät , i morgon blir det sikmiddag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0