Tisdag 15 / 4

Tog mig ner till Gymmet eftersom boxingen var inställd så blev det lite annan träning i stället, vännens son hade ont i en tand så hon var nöjd att få vara hemma m honom och jag tror att det var bra för min rygg att jag inte agerade sandsäck. (är lite orolig för den där tanden det började ju så där för mellansonen i februari i fjol när vi hamnade på Umeå lasarett ...)

En snabbis på fiket Akkan som till min glädje och förvåning har ÖPPET mellan 18-21 på kvällarna nuförtiden !!!

Tjohoo det tycker barnen med, mellansonen är inne i en pingisperiod nu tror jag , och lilla Kärleken fick vara med på bowlingdisco !

Storkillen är så besviken att det inte går hans väg just nu, i det han bestämt sig för att fixa , det är svårt men vi hejar på !

De varnar för femte sjukan på dagis just nu !!! Inte nåt allvarligt vad jag förstod, men röda kinder och så småningom utslag, kanske lite ont i magen .... vi får väl se , jag ska ju till LULE på fredag så jag vill helst slippa både tredje, fjärde och femte sjukan ....
Men jag skulle gärna varit hemma och gått ut på trean i helgen också de verkar ha nåt trevligt på G ... Men det kommer fler tåg hoppas jag !

Nu ska jag upp och börja röja i lilla K´s rum , där ska rensas ut lite gammalt och in med lite nytt , allt för att försöka skapa lite ordning i kaoset .... Vi får väl se vem som vinner striden om sopsäckens vara eller icke vara , jag eller lilla K-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0