solen skiner

i mitt hjärta , i mitt sinne och ute på himlen
Det går så otroligt bra att lämna Lilla K på morgonen på dagis nu , inte det vanliga tröstlösa gråtandet !
Men så hade hon cykeln med sig idag och ska få cykla hem, mamma tänkte ta sig en powerwalk, nu när vädret är kanon !

Hon impade igår kväll också när vi började rensa och röja i hennes rum ; " Det där ska jag kasta, det där säljer vi på loppis, den där kan Alice få hon gillar såna där !" Så vi är uppe i två sopsäckar och en massa loppisgrejor.
Sen utbrister hon "Nu blir det "Rent HUs" för vi är städpatrullen "
Ha ha ha ett av nuvarande favvoprogrammen som för övrigt visas i kväll, det ska vi se !

Nu är jag färdig med mitt projekt också så i kväll ska jag se om ni kan få bild på senaste uppfräschningen, blev riktigt bra till slut om jag får säga det själv !.

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Men jag vill se NU. =)

2008-04-16 @ 10:01:41
URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: Linda

Jag hade faktiskt tänkt gå. Hoppas hon sover...=)

2008-04-16 @ 12:17:53
URL: http://linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0