semester

planeringen för sommarens semester pågår för fullt, vi ska ju fira midsommar hos Pippi Långstrump, Emil,Ronja, Rasmus,Lotta, Ja vi ska vara på Astrid Lindgrens värld över midsommarhelgen, jag hade ju tänkt att maken skulle få jaga vildsvin.... Just nu går det lite trögt....
Pratade nyss m Klas Ingesson ni vet, gamla fotbollsstjärnan men han had efullt just då
Måste söka vidare, annars tyckte maken att jag skulle klä ut mig nån kväll , krypa omkring på alla fyra, bröla och böka han sitter och vakar och ....
Jag vill inte det - jag söker vidare på riktigt jakt , på riktiga svin ...

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker ni ska följa på Sommarland efteråt ist... Finns nog massor med svin där =)

2008-04-23 @ 14:57:05
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0