Mmmmmmm

Fantastiskt god middag blev det - och det enda jag gjorde var att skala potatis!
Ingredienserna införskaffade jag förstås också, så när gästerna kom så fick de recept och ingredienser , sen lagade de maten....
Gott blev det Lax under nåt chili/nöttäcke ! Mums vad duktiga ni var !!!

Sen såg vi Så det kan låta ... med BROLLE , mmmmmmm igen ! En karl för IW !!!

Lovisa jag vill också läsa din blogg...... Hur gör jag nu ?????


I morgon åker storkillen iväg till Umeå och ska shoppa !!?? På lördag är det friidrott på Dragonhallarna , roligt att de vill vara med ! Duktiga på att fixa och dona !

Var på loppis och fyndade idag , ska se om jag kan visa kort i morgon på det som införskaffades ...

Jag undrar om charkvännen sitter klistrad framför tvn nu - det är LASSE BERGHAGEN på tv ...


Kommentarer
Postat av: jessica lundström

Brolle är väl inget i jämförelse med Joacim Cans..Han vill jag krama..

2008-04-04 @ 23:36:20
URL: http://www.lappjess.blogg.se
Postat av: Helena Hägglund

Brolle, Mmmmmmums ;)

2008-04-05 @ 14:06:34
URL: http://helenahaegglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0