lilla K

hela långa dagen !
Hon nöp sönder brorsans bröst i går , det jag köpte på teknikmagasinet - då var hon inte poppis
Att det ska vara så skönt att klämma bröst- fattar inte tjusningen !?  ;-)

I morse hade jag plockat fram fel byxor till henne sur var hon som ättika
- ja men, sa jag, du får ha de där idag och i morgon plockar du fram kläder själv och då hinner du inte sitta och se på tv hela morgonen !!!
Då ska jag kissa på mig idag , så byter jag byxor ! svarar hon och spänner ögonen i mig ....
Skulle inte alls bli förvånad !

Sen hälsade hon på en kompis i går eftermiddag ,så säger hon på morgonen så klokt
- Det var så trevligt hos E i går !!! Hon bjöd på festis och pepparkakor , det var så gott !

Jo tjena " det var så trevligt " va !!!???? Hon kan konsten att uttrycka sig ibland ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0