kärlek

Var och hälsade på en god vän och hennes små vildingar i kväll , hade med mig lilla Kärleken och hennes vän E

Trevligt hade vi och på väg hem i bilen så spelade vi en låt om kyssar, samtalet vi kom in på handlade om kärlek
så jag frågade vem de var kära i ???
Imanuel svarade kompisen E snabbt
Ja ha sa jag till Lilla K och du då ?
Ingen svarade hon snabbt !
jo sa jag , Pappa ? Nähä svarade hon
Jamen Okke ? Abbe ? Valentin? Teodor ? Felix ? Axel ? Carl ? Joel ?
Nehej då skrek de av skratt i baksätet
Det börjar på B säger lilla K efter påtryckning från kompisen ..
B sa jag , Bruno ? Bertil ? Birger ?
Neeeej sa bönorna där bak
Det börjar på B O
Ja ha sa jag Bo ? Bosse ?
Nähä !!!
Men sa jag nu kan jag inga fler namn på Bo ??? Nu får du tala om för mig  ....
Jamen sa lilla K det är ju Teodor !!!

Huuu skulle jag ju fattat !!! Eller hur !
Kram på er !

Kommentarer
Postat av: Fia

=)...Sötingar!!!

2008-04-08 @ 23:21:43
Postat av: Emma Persson

Så sött.. :)

2008-04-09 @ 07:56:39
URL: http://peersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0