Inte så märkvärdigt egentligen

men för mig är det , det ...

Började förra veckan, slipade ett oljat köksbord- inte lätt men jag tänkte, vad 17 det blir nog bra ....
Målade bordet, gick och la mig , när jag klev upp på morgonen upptäckte jag att jag målat bordet m väggfärg......

Herr Gunnarsson skakade på huvudet åt mig och sa - Anna jag tyckte vi kommit överens om ....
-Ja, jo , jomen så var det visst.... Skämdes lite och såg mitt bord flyga och fara skulle ju på IKEA på fredag och lördag så .....

Åkte hem och började slipa lite, men det gick dåligt, som tur var räddade maken mig och sa att han skulle skjutsa bordet på AFA om de kunde hjälpa oss....
På söndagkväll när jag kom hem såg bordet ut så här -

image282

Ganska fint men jag vill ha det

image283

vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt vitt

Kommentarer
Postat av: lovisa

Åhh vad fint det blev!!!
Blir så sugen på att hitta på nya saker att förändra här hemma när jag ser hur duktiga ni är... tiden räcker inte riktigt till här hos oss just nu =)

2008-04-16 @ 19:51:08
Postat av: lovisa

Åhh vad fint det blev!!!
Blir så sugen på att hitta på nya saker att förändra här hemma när jag ser hur duktiga ni är... tiden räcker inte riktigt till här hos oss just nu =)

2008-04-16 @ 19:51:20
Postat av: Stannapanna

Nej det förstår jag, lugn du din tid kommer när du kan släppa lös färgpenseln på grejerna som killarna nött på och som du är fruktansvärt less på ;-) ...

2008-04-16 @ 21:44:51
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Linda

Jättefint!! I sommar ska jag också fram med penseln... ett furumonster till köksbord + sex stolar, ett hörnskåp, en gungstol, två tallrikshyllor, en spegel...och så hela Leias rum.. =)

2008-04-17 @ 08:21:34
URL: http://linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0