Hallåj !

Nu är jag tillbax in efter en häftig korthelg på vift !
For som sagt till Övik i torsdags kväll, Sundsvall på fredagmorgon där vi sladdade in på Birsta och shoppade lös innan mässan .
Trevlig fredag ! I går var det hotellfrukost - finns inte mycket som är så mysigt ! Sen på studiebesök på Menigo, shopping på IKEA som blev lite långrdragen p g av alla beställningar...och lite annan shopping...
Hemfärden tog vi över Umeå p g av dålig inlandsväg
Var hemma kl 12 i natt... Lite trött men lycklig över att få krypa ner i sin egen säng !
Nu har jag massor m projekt som ska sättas i gång .

Men först ska jag umgås m mina barn en stund !

( Känns lite jobbigt att åka til Lule på fredag , men bara lite)

PS Slush , alla ungars favorit en varm sommar och full m färgämnen . nu finns cappucinoslush - kanongod ! speciellt med lite / mycket rom i DS

Kommentarer
Postat av: Hanna

men vad! jobbigt att fara till Luleå!!!!??? för bövelen anna!!!!!!!! ;)

2008-04-13 @ 14:07:12
Postat av: Stannapanna

Ja men bara lite - mikrolite !!! Ska blir skoj också men du förstår värsta partypinglan Jessica kan ta död på en småbarnsmorsa som jag ;-))

2008-04-13 @ 14:24:20
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0