Grrrr 2

Jag vann inget på vinlotteriet- igen ... min dotter drog vinnaren - igen ... hon tycker nog inte att vi behöver vin här hemma ;-)Andra priset gick till....... vännen igen .... hon har verkligen vingudarna på sin sida om än de andra gudarna ibland glömmer bort henne

Grrrrymt vad det ändå kändes bra på boxingen ...

Åh i morgon blir det middag här hemma med fullt hus Jätteroligt !!! Vi ska defenitivt grilla ! Mums jag älskar de här första gångerna man ska grilla igen , när man nästan glömt smaken av bränd tändvätska, glöd och sot på grönsakerna , när alla tillbehör känns nya och fräscha...
Sen ska vi väl uppsöka nån majbrasa, fast jag aldrig förstått vitsen med att stå och titta på en massa rat och ris som brinner upp, lågor som flammar upp föra att lika fort dö ut , medans en massa ungar springer runt och smäller smällare, och retas med varandra, kallt brukar det vara och några som håller värmen från insidan, en kokt korv med bröd och surra runt med lite folk  - men det hör till det ska bara vara så

Jzpp det var Christer Majbäck , skulle aldrig känt igen honom om han stod framför mig nn dag...
Men det var rätt kul när hon frågade om leg och han sa lite försiktigt - men det har jag ju ute i bilen.. jag är ju Christer Majbäck .... Och tjejen är inte världens mest sportintresserade tjej och ung oxå så frågan är om hon var med på den tiden...

Har suttit och kollat runt på Skara sommarland tänkte ta mig dit med barnen och vännerna ... ska bli nice om det nu går i lås !
Sen drog jag iväg m en potentiell husköpare hem till systeryster och kollade runt ... får väl se vad det blir ...
Killarna och pappan har varit och skulle dra storfiskar, nån hade varit ner i går och dragit massor med fisk, en på varje kast , riktigt så var det nu inte men tre stycken fick de upp...

Sen är jag rädd att  vi åker dit för falsk marknadsföring , vi har ju fått in en flash i annonsbladet att vi har "Snygg-Jocke I verkstan " Inte alla som kan skryta med det ... frågan är bara om det är nån som nappar på att komma för hans skull Ha ha ha Det där var inte meningen men när man är på semester och ska via telefon försöka beställa en annons och maken sitter bredvid och gafflar såååå shit happens ...

Men ja ja nu är det marinering av div kroppsdelar

på älg och gris ......

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha! Snygg-jocke i verkstan...

2008-04-29 @ 22:08:51
URL: http://helenahaegglund.blogg.se
Postat av: Linda

Och VEM är Christer Majbäck???

2008-04-29 @ 23:42:38
URL: http://www.linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0